Stichting KinderVakantieWerk Weert Logo

WELKOM BIJ DE STICHTING KINDERVAKANTIEWERK WEERT

Op deze website vindt u alle informatie over de Stichting KinderVakantieWerk Weert en de rol die wij als overkoepelende Stichting spelen in de organisatie hiervan. Weert is te groot om KinderVakantieWerk op 1 centrale plaats te organiseren. Daarom wordt in de verschillende wijken een programma georganiseerd voor de kinderen in die wijk(en). De losse kvw's organiseren dit volledig zelfstandig. Via de overkoepelende stichting is er onderling overleg over het programma, scholing van de leiding, veiligheid en andere overige belangrijke zaken.

VOOR WIE IS STICHTING KINDERVAKANTIEWERK WEERT ?

Stichting KinderVakantieWerk Weert Weert is een overkoepelende stichting en daarmee een samenwerkingsverband tussen de verschillende KVW's in de wijken van Weert. Van oorsprong is KinderVakantieWerk opgezet om kinderen van de minder bedeelde gezinnen toch een leuke zomervakantie te bezorgen. Vanwege deze  oorspronkelijke doelstelling is dan ook altijd geprobeerd het inschrijfgeld zo laag mogelijk te houden. Kindervakantiewerk is inmiddels voor iedereen toegankelijk. Het hele initiatief wordt door vrijwilligers uitgevoerd en draait volledig op sponsoring en subsidie.
Stichting KinderVakantieWerk Weert Groep_Kinderen
Stichting KinderVakantieWerk Weert Kampvuur_KVW

WAT DOEN WIJ?

Stichting KinderVakantieWerk Weert heeft als doel het organiseren en faciliteren van KinderVakantieWerk in Weert. De daadwerkelijke activiteiten zijn hierbij gedelegeerd aan de besturen van de deel KVW's. Het bestuur van Stichting KVW, vertegenwoordigd door de deel KVW's komt een paar maal per jaar bij elkaar voor overleg over het programma, scholing van de leiding, veiligheid, subsidie en andere overige belangrijke zaken. Verder organiseert iedere deel-kvw haar programma volledig zelfstandig.

ONS TEAM

• Voorzitter: Rob Princen
  • Penningmeester: Jeroen Goubet
  • Secretaris: Hildegard Fodi
Stichting KinderVakantieWerk Weert Team_ICON

ONZE SPONSOREN

Met uw bijdrage geeft u aan betrokken te zijn en KinderVakantieWerk toegankelijk te willen maken voor iedereen. Samen zorgen we dat wij kinderen een onbezorgde en gezellige tijd geven. U sponsort activiteiten waarbij kinderen elkaar ontmoeten en samenwerken en helpt Stichting KinderVakantieWerk Weert de organisatie rond te krijgen. Bent U Geïnteresseerd?